hollymoonmoutain

Alla inlägg under mars 2013

Av hollymoonmoutain - 21 mars 2013 15:51

Hej! Nu var det ett Tag Sen Jag Blogga!! Men Nu Ska Jag Komma Igång Igen!! Jag Kan Inte Ladda Upp StarStable bilder än!!!!!!!! För Vi Har Fått En Dator från Skolan! Och Då var Det nåt fel med min musplatta!! Så Den Är På Reperation.. Den har Typ Varit Det i 2 veckor!! Längtar Efter Den Så Mkt.. Men när Jag Får tillbaka den så ska jag Ladda Upp mer StarStable Bilder!!!!!! Idag Har Jag Hängt Med En Kompis Som Heter Joline Gladebard På StarStable och Då Har vi Gjort Några Lopp Och Mockat och Lite Så! Och Nu Kan man Se Om Loppet börjar om En timma!! och Så Har Det Kommit en skylt, Och en linje Vid startplatsen! Men Jag Skulle köra ett Lopp I ML! Men Då Fick Man Typ Vänta I Tusen År!! Alla Bara Va?? Haha! Men... och Våran Blogg jag Tjatade Om har Inte blivit Nått Av Så!!! Nej Ingen har Bloggat Eller Nånting! Så Kika Inte In Där!! Hej Då!

Av hollymoonmoutain - 13 mars 2013 15:29

Hej Bloggen! Jag Längtar Såå Mkt Efter Hästuppdateringen!!! Jag Vill Ha En Svart Häst!!! Och Jag,  Felicia Nightstreet och Joline Gladebard har startat en RidKlubb Och En Blogg där vi typ Bloggar Om Ridklubben!!!! Och Jag Tänker fotfarande blogga här!!!!!!! Undra Om Nån Tittar På Min Blogg.... Jag Ska Kolla Besök bla bla bla!!! Vi ses!!


Ps: Felicia och Joline (som jag skrev om uppe!) Sitter Brevid Mig Nu!! Och Jag Kmr Lägga Upp Bilder Har Bara Glömt Lite..

Av hollymoonmoutain - 12 mars 2013 18:28

Hejsan svejsan! Är Jätte Glad nu!!! Har Fått en Ipone 4!!!! Den är svart och jag älskar den!!!!! Förrut hade jag en mobil som är konstig! Men Nu.... EN IPHONE!!!!!!!!!!!!! Förrut hade jag Galaxy 5 typ... DÅLIG!!!  Jaja..... HEJ DÅ!!! :D

Av hollymoonmoutain - 12 mars 2013 15:47

Ja Rubriken säger allt! Det här är en blogg om star stable! Själv heter Holly Moonmoutain På Star Stable! jag Ska Göra En Header! Men Vet inte Riktigt Hur Man Gör! Jag Kmr Kanske Blogga Om Smink Och så... Misslisibell inspererad! (stav?)  Ja Hej Då! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Här Skriver Jag Om Star Stable! Ett Jätte Roligt Spel!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards