hollymoonmoutain

Alla inlägg under maj 2013

Av hollymoonmoutain - 19 maj 2013 13:40

  Hejsan! Igår köpte jag en ny häst! I Fort Pinta! Den heter Dreamboy<3 Jag älskar verkligen den  Min Kompis Lola Waterstar har också en sån här häst fast den heter Dreamgirl! De är tvillingar<3 Hon som är på bilden den hästen är inte den hästen! Den hästen som är på bildden är hennes andra häst! Men vi hörs! <3 Sorru för dålig bloggning O.o

Av hollymoonmoutain - 12 maj 2013 13:01

  Hejsan!! Idag tänkte jag göra en liten Haul!!!

Mig själv:

Dressyr-hatt-GÅD- cirka 15 Sc

Dressyr-Jacka-GÅD- Cirka 20 Sc

Jeans-Moorland- Cirka 30 Sc

Ridstövlarna-Startutrustning


Hästen:

Träns-Uppdrag

Sadel-Uppdrag

Schabrack- Moorland- Cirka 40 Sc

Medalj-Uppdrag ;)


Det var dagens outfit!! Jag chansade hur mkt det kostade så Nobba inte mig om det inte kostar så ;) Och så ni kanske såg har jag bytt hår igen!! Haha, Nu ska jag ha håret ganska länge... Eller inte! För... Hehe jag tog tyvärr fel färg på håret så jag ska köpa nytt:) Men det får jag göra nästa lördag för jag har 0 sc! Min hårfärg jag vill ha är lite brunt fast ljust brunt hår.  Men Hejdå!

Av hollymoonmoutain - 10 maj 2013 21:13

Hello! Idag har jag hängt med Klubben igen! :D Vi hade Dressyr tävling! Jag vann inte men det var ändå kul! Sn gjorde vi Vdc tillsammans! Vi alla stöttade varandra! Sen dansade vi loss på dansgolvet!! haha! Vi var värsta Dans-Kungarna!!

Av hollymoonmoutain - 9 maj 2013 21:21

  Hej!! Idag har jag köpt nytt hår och smink!! AAHH! Jag vågar igenkligen inte göra sånt för min Kompis Felicia komenterar alltid om det är fult... Så jag har aldrig vågat! Men nu har jag köpt emo hår och emo smink! Jag känner mig trygg i Emo! För förrut såg jag exakt ut som min kompis! Allt är köpt i Sgb!! Och jag har gått med i en nu klubb som heter Jorviks Ponies! Världens bästa klubb! Där stöttar vi varanndra! Idag hade vi Event! C: Efter det körde vi Sanning eller konka och kurragömma! Tack vare mina kompisar i min klubb vågade jag köpa detta! Vi skulle ha tomtedräkt och springa! xD Det var en mkt rolig dag! Och förlåt för dålig bloggning! Nu ska jag skörpa mig! 8D Imorgon är det ledigt! Då ska jag spela SSO och blogga hela dagen!! Haha, jag var först med i en klubb som hette nånting men jag kände att jag hade blivit sårad av en person och vi gjorde typ ingeting! Men nu startar jag om på nytt!! Hehe, Men jag har inte så mkt mer att säga nu! Men hoppas ni är nöjda med det "LÅNGA" Inlägget!


Ps: Drömmde en mardrömm idag! :C Det handlade om en docka som ströp människor! LÄÄSKIGT! xD

Presentation

Hej! Här Skriver Jag Om Star Stable! Ett Jätte Roligt Spel!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards